Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Ahad, Mei 29, 2011

boleh tak baby makan ubat yer????

Dicatat oleh mizct10 di Ahad, Mei 29, 2011 0 ulasan Pautan pada catatan ini
cian anak ku batuk sgt..
bru je dua bulan dah batuk2..
pelik tol...
bwk g klinik doktor ckp alahan pd habuk...
pas tu doktor bg ubat..
tp boleh ke sikecil ni mkan ubat..??
 x bahaya ke untuk die??
risau la...
x bagi kang takut tak baik pulak..
em..

shahmi... mama rindu...

Dicatat oleh mizct10 di Ahad, Mei 29, 2011 0 ulasan Pautan pada catatan ini
rindu ngat kat anak ku..
baru je tinggal kejap..
cian die kecik2 dh ne tgl....
shahmi......
shahmi....
tgu mama blk yer...

Jumaat, Mei 27, 2011

sangat comel celoteh die.....

Dicatat oleh mizct10 di Jumaat, Mei 27, 2011 0 ulasan Pautan pada catatan ini
video

shahmi belajar bercakap...

Khamis, Mei 26, 2011

semakin hari semakin sayang...

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, Mei 26, 2011 0 ulasan Pautan pada catatan ini
hari ni first day keje setelah lame merehat kan diri...
rindu sgt kat shahmi...
shahmi tunggu mama balik ye..
shahmi dah dua bulan dah pun..
dah pandai skarang ni..
kalau pagi- pagi bangun mesti mulut die bising ajak berborak..
comel sgt...
mama rindu syg...
mama nak balik cepat...
nak main dengan shahmi..
tak penah pun tinggal shahmi lama cam ni..
tapi nak wat cam ne..
mama dah kene keje..
tak sampai hati sangat nak tinggal tadi..
berderai-derai air mata ni dalam kete.
cam ni rupa nya perasaan menjadi seorang ibu..

baby comel mama.....:<3 

Anugerah Terindah Dalam Hidup Ku..

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, Mei 26, 2011 0 ulasan Pautan pada catatan ini
28 Mach 2011.. hari terindah dlm hidup ni..
kelahiran putera sulung ku
Muhammad Amin Shahmi Bin Mohd Nor Hasmizi..

usia nya sehari..





cian anak ku...



SAYA DAH KEMBALI......

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, Mei 26, 2011 2 ulasan Pautan pada catatan ini
Testing... testing.....
he..he..
salam...
selamat pagi semua..
 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei