Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Jumaat, Jun 27, 2014

Hati ingin berbica

Dicatat oleh mizct10 di Jumaat, Jun 27, 2014 1 ulasan Pautan pada catatan ini

Sok 1 Ramadhan, tau x aku kat mane skg? Aku tas katil wad melor 1c, dh nak msuk 2 hari tgu labor room kosong. Knape lah Tuhan uji aku cm ni. Aku x sekuat y aku sgka kan rupa nye. Akhir nye air mata ni mnitis jg. Bukan sb sakit tp sb mengenang nasib. Ble keadaan cam ni aku terkenangkan org jauh dr sisi. Abah...Along... Aku x minta ampun pun dengan die org. Aku harap sgt kat mane die org berada tp tetap ada secebis doa buat aku ni..

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei