Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Rabu, Jun 01, 2011

Pilihan Yang tak pasti..

Dicatat oleh mizct10 di Rabu, Jun 01, 2011 1 ulasan Pautan pada catatan ini
Assalamualikum...
selamat pagi..
Dah hampir seminggu memulakan tugasaan..
Tapi hati ni masih lagi di rumah.
Jasad je kat ofis ni..
Meluap2 kerinduan kat Shahmi..
Setiap pagi rasa sayu je tinggal kan die.
Em.. perlu ke aku berhenti keje ye??
Takut nanti die lebih syg kan pengasuh dari aku..
Wa.. tak sanggup....
Tapi kalau berhenti nanti tak rugi ke?
Lagi satu boleh ke En hubby nak tggung semua perbelanjaan umah?
Tambah lagi dengan kelengkapan anak..
Ya Allah beri lah pertunjuk..
 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei