Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Jumaat, Ogos 08, 2014

Dulu kini dan esok

Dicatat oleh mizct10 di Jumaat, Ogos 08, 2014

Dulu..
Aku seorg y selalu membenci,
Benci dengan org di sekelilingku,
Aku jg seorg pendendam,
Sukar memaafkan org lain,
Semua org aku anggap musuh,
Aku mahal dgn kasih syg,
Org y blum aku kenal pun aku dh lebelkan jahat.
Aku jauh kan diri dengan org y sntiasa ambil berat,
Aku sering jatuhkan hukum seblum bicara,

Kini..
Pengalaman mendewasakan aku,
Sikit2 hati batu ku ni terlebur dengan kasih,
Berangsur aku rapati insan2 y dah lama aku lupakan,
Aku akui kesilapan lalu dan cuba perbaiki diri,
Baru aku tahu siapa y lebih myayangi akan diri ini,
Bru aku sedar ikantan kekeluargaan ada lah x ternilai di dunia ini,

1 ulasan:

Amy on Isnin, Ogos 11, 2014 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei