Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Ahad, September 19, 2010

nape asyik sedih jer...???/

Dicatat oleh mizct10 di Ahad, September 19, 2010
aku pelik lah ngan perangai aku akhir2 ni...
asyik pikir perkara y sedih2 je..
kdg2 tetiba je air mata mgalir...
pelik kn...
ke mood raya masih ade..???
klu dlm mood raya nape aku nak sedih plak nye..
sb x jumpa abah kot...
tp aku ade kol abah..
kat along pun aku dah minta maaf..
die pun dah maaf kn aku...
em...
entah lah knape ye ngan aku ni..
ke ade perkara buruk nak jadi kat aku???
nauzubillah...
jauh kn lah y Allah benda y buruk2 dari aku ngn keluarga ku..
lindungi lah org2 y aku sayangi...
amin...
aku rasa sb aku mgandung ni..
y jd kn aku sensetif xtentu pasal ni..
takut plak nanti baby aku jd sedih je ble kuar nanti..
b hibur kan lah hati ni biar syg x sedih dah...
biar anak kita lahir nanti akn ceria je selalu..
lusa nak g klinik chek kandungan..
x sabar rs nk tunggu 6 bulan lebih lg...
due date 26/03/2011..
Mohon pada Allah sume nye akn baik...

2 ulasan:

Amy on Isnin, September 20, 2010 berkata...

ye pura...pura ne hepi2...law x baby pura sedih nanti...pura jangan pk bukan2 ye cyg:)

mizct10 on Selasa, September 21, 2010 berkata...

ye lah cik amy...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei