Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Selasa, September 07, 2010

raya y paling sadis....

Dicatat oleh mizct10 di Selasa, September 07, 2010
nape lah aku sedih ngat ni...
lusa dah nak raya..
tp aku stil x de perasaan nak beraya..
sume serba x kena..
cuti x dapat, hubby pun lgsg lah x cuti..
raya pertama pun keje..
bayang kn... em...

sok sume org kat bhgian kwngan ni dah blk kg..
aku sorg lah pghuni tgkat 2 ni sok..
dlm sejarah.. keje sorg2 d hari mnjelang raya....
nape sume ni jadi kat aku..
geram nye..
rs terbakar je ble org ucap slamat hari raya kat aku..
pas tu siap tye.." eh keje lagi org len dah blk kg dah..''
dah brape kali aku ckp.. aku x dpt cuti lah....
rasa nak benti pun ade...
tp ni lah punca rezeki aku..

rumah lgsg x kemas ag.. cam tgkang pecah..
klu org dtg aku tutup tigkap n pintu rapat2.
aci x cam tu..???x yah raya lah sng..

em...cam ne lah aku nak jd seorg y tabah...??
sorg y penyabar???x mampu.....

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei