Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Rabu, Oktober 20, 2010

baby ku gerak ke?????

Dicatat oleh mizct10 di Rabu, Oktober 20, 2010
Tgh hari semalam dlm pukul 12 lebih.. sedang aku duk rehat2 kat meja aku rasa cam de sesuatu je berdenyut kat perut aku blah kanan.. dlm 3 kali denyut klu x silap... tu tanda baby gerak ke???
aku pun x pasti... cam tu ke rasa nye klu baby mula2 gerak..??? sblum ni ade jg rasa cam tu tp x kuat sgt.. cam x trasa sgt... aku wat x kesah je lah... tp smlm mmg aku rasa sgt.. cume tak tau tu baby gerak ke ape...

Mggu lepas hari jumaat g scan kat klinik Syed.. aku tgk dah kepala, tgn, jari n kaki die.. seronok sgt... tgn ngn kepala die x nak duk diam skali... sibuk je gerak2.. nak tunjuk kat mama ngan abah die lah tu... doktor pun ckp anak aku bru 17 mggu tp dah aktif dah bergerak...cuma aku x dpt rs sgt sb saiz baby tu kecil lg.. klu btul2 rs gerakan die ms die dah 20 mnggu...ms tu saiz die dh besar ckit dah..

Masa scan tu aku rs x sbr je nak tgu baby aku lahir kat dunia ni...tgk tgn n jari die comel ngat.. cam melambai je kat aku ngan suami. sebak pun ade.. doktor pun ckp baby aku sihat denyutan jantung die pun normal.. Alhamdulillah.. aku bersyukur sgt..

Baby boy ke baby girl ke masih blum tau lg.. aku pun x kesah boy ke girl janji baby ni sihat.. dan aku harap baby ni akn jd anak y baik y beriman y bijak pandai y bleh jg aku ngn suami ble dah tua nanti.. Insyaallah..... :-)

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei