Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Isnin, Januari 10, 2011

Aku anggap sebagai janji..

Dicatat oleh mizct10 di Isnin, Januari 10, 2011
Walau pun hanye sebuah lagu..
tp bg aku ade makna dlm setiap bait2 ayat ni..
kata si dia ni luahan hati nye..
pas sume dugaan y kami terima baru2 ni..
aku akn anggap ni sbgai janji die..
aku harap janji ni y die akan pertahankan smpai bila2..
Kami hanya manusia biasa y tak terlepas dari dugaan Allah.
Aku terima seada nya...

CUMA KAMU - KANGEN BAND.

Bila nanti ada yang mencintaiku
Tak akan pernah aku menerimanya
Dan bila nanti datang bidadari
Tak akan pernah hatiku kan ku beri

Karna kamu wanita yang telah ku pilih
Cuma kamu penjaga hati ini
Karna kamu wanita yang telah ku pilih
Ku mohon jangan pergi

Jadilah wanita yang ku puja
Untuk selama-lamanya
Jadilah wanita yang sempurna
Selama kau bernyawa

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei