Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Ahad, Januari 23, 2011

saje...saje.....

Dicatat oleh mizct10 di Ahad, Januari 23, 2011
Assalammualaikum...
Lame nye x update blog ni...
Bkn sebab malas ye...
Tp tersgt lah sibuk ngn keje2 harian...
Hari ni pun masih sibuk lagi
Tp sempat jg curi ms skit mengintai ke blog ni..
Pe y menarik ye miggu ni???
x de kot...
Cam mgu2 y biasa saje..
Bila lah nak jadi luar biasa ni??
em....baby dlm perut ni asyik gerak2 je..
dah nak kuar ke??? blum cukup masa lagi lah syg...
lagi beberapa minggu lagi...
sabar ye...sila kluar on time ok...
supaya mama dah cukup bersedia..
he..he.. x pe ke aku ckp cam tu??
dgr ke tak lah die..
btul ke sikap ibu ms mengandung ni
bleh mempengaruhi anak dlm kndungan??
maksud nye klu aku slalu menangis ms hamil.
nanti anak aku kuat menangis bila dah lahir???
btul ke??? btul ke???
jgn lah jadi gtu...
mmg x di nafi kn lagi.
spnjg hamil ni kerap btul aku menangis..
jiwa aku snsetif sgt.. serba x kene je..
kdg2 rs cm stress pun ade jg..
dugaan plak menimpa2.
kdg2 rs diri ni x cukup kuat nak tempuhi..
tp demi anak dlm ni aku gagahi jg.
anak ni je y kongsi suka duka aku.
ade ms aku tgh menangis die cam menendang2 je dr dlm.
x tau pe y cuba die nak sampai kn..
tp gerakan tu wat aku tenang sekejap.
wat aku hayati stiap gerakan die..
terusik jg dihati.. mgkin die nak pujuk aku kot..
entah la.. mgkin hanya tggapan aku je kot...
hanya Allah yang tahu...

2 ulasan:

Amy on Ahad, Januari 23, 2011 berkata...

wahai ibu mngandung...namo sedey2 eh...

mizct10 on Ahad, Januari 23, 2011 berkata...

x mow gak sedih.. tp sedih tu y tergedik2 g kat kite...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei