Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Ahad, Januari 02, 2011

Mood keje di Tahun Baru...

Dicatat oleh mizct10 di Ahad, Januari 02, 2011
Hari ni first day keje dlm tahun ni...
konon nye ngan semangat baru lah...
tp hampeh....msh no mood..
bkn pe tgk ramai ngat y cuti..
tu yang x de mood tu..
hari ni kan skolah buka.. jd ramai y ambik cuti..
nak urus kn persekolahan anak2..
aku ni anak masih dlm peyut ag.

cakap sal keje ni aku msh lagi menunggu..
menunggu pengesahan aku dlm jawatan..
udah nak masuk 10 bulan dah..
tp masih blum ag dapat tahu..
harap diri ni x bosan menanti dan terus menanti..
teringgin juga nak jadi suri rumah sepenuh masa.
tp keadaan blum mengizin kan..
nak tggu gaji hubby den udah mencapai 10 riban.
baru lah aku benti.. he..he.. mgkin ke???
na mungkin rasa nye..

Tahun ni aku bakal jadi 'MAMA'
tgl 83 hari lagi klu tgk kat lilypie tu..
pejam celik pejam celik
dah nak masuk 7 bulan usia kandungan ni..
cam x percaya je kan..

tahun 2010 y lalu byk tol kenangan y aku x leh lupakan..
harap tahun 2011 ni akan akan lebih bermakna.
harap dapat memperbaiki kehidupan aku..
harap dapat membetulkan kesilapan aku dulu..

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei