Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Selasa, Februari 01, 2011

kene g juga ke????

Dicatat oleh mizct10 di Selasa, Februari 01, 2011
hu..hu..hu... x mow g... xmow g... peyut ngah memboyot ni pun kene g kursus juga ke?? klu x g x leh ke?? dah la 2 ari plak tu...klu aku bersalin ms kursus tu cam ne?? sape nak smbut?? walau pun due lambat ag aku tetap juga risau. dah la aku x larat nak duk lame2.. comferm la ms kursus tu mesti duduk n dengar je. dari pagi smpai petang.. dah la kene tido sne. klu dekat2 ni je kn senang. leh aku balik hari. nanti kat resort tu aku sebilik ngn sape?? takut aku klu sorg2.. mintak2 lah bilik ngn dewan kursus tu dekat je.. x mow la jalan jauh2..

4 ulasan:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. on Selasa, Februari 01, 2011 berkata...

lor keciannyer...tapi dah keje kan? kenalah pergi. kalau tak nanti bonus tak dapat!!!

mizct10 on Selasa, Februari 01, 2011 berkata...

tu lah pasal... terpaksa g juga lah...

Amy on Selasa, Februari 01, 2011 berkata...

pura kursus katne...

mizct10 on Selasa, Februari 01, 2011 berkata...

kat Agro Resort Semuji je..
tp dr umah pura tu jauh jg..

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei