Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Selasa, Februari 22, 2011

*****::::Sempat x Nak G Family Day hubby::::*****

Dicatat oleh mizct10 di Selasa, Februari 22, 2011
    Td En. Hubby col tye nak g tak family day tempat keje die.. mau aku x nak?? tye lagi.. tp masalah nye keadaan aku ni.. family day die wat 13 March kat Gambang Waterpark.. Dah dkt ngn due aku.. tah2 aku bersalin dulu. klu aku bersalin dulu makna nye aku kene tgl lah.. wa... x mow.. aku nak ikot... dah la nak g Terengganu kahwin sepupu Hubby aku pun x leh.. sebab jauh. bahaya plak.. wat nye tgh jalan aku sakit cm ne?? menyusah kn org len plak nanti.. Die sendiri pun x dpt cuti. aku tringin sgt nak berjalan kg suami aku.. tp slalu keadaan mesti x mengizin kan. kecian kan..

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei