Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Rabu, Februari 23, 2011

**::Tido Malam Di Ganggu Nyamuk..::***

Dicatat oleh mizct10 di Rabu, Februari 23, 2011
    Pas tengok bola smlam terus gerak g umah emak ku.. sb mr. hubby keje mlm.. so aku terpaksa lah tido umah mak..masih takut lagi nak tido sorg2 kat rumah.. Masalah nye smlm aku asyik terjaga je.. tido x lena pun.. nyamuk byk sgt. Abis merah2 badan aku kene gigit nyamuk.. geram tol.. x tau datang dari mane nyamuk byk2 ni.. slalu aku tido umah mak x de pun nyamuk. cam mane smlam bleh byk plak. akibat nye pagi ni aku sgt mengantuk. rs nak terlelap je. dr dlm kete td dah. em.. cam mane nak wat keje dgn mata y layu ni..??o...tolong lah.. bg aku bantal satu....

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei