Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Isnin, Disember 16, 2013

""Di Luah Mati Emak Di Telan Mati Bapak""

Dicatat oleh mizct10 di Isnin, Disember 16, 2013
Nak tahu x knapa aku suka post citer2 sedih dalam blog ni???
Sebab nye ni je lah tempat y aku mampu mengadu saat2 kecewa.

Em...nak kata kecewa sangat tu x de lah,
Tapi tiap kali tekenang nasib diri ni pedih sgt rasa kat dada ni,
Susah nak luah kan tapi tu lah yang aku rasa,

Rindu tapi x mampu nak ucapkan, Kasih tapi x mampu nak luahkan,
Tungu dan terus menunggu agar die kembali seperti dulu,

Rasa macam dah terlalu lama, tapi tiap tutur kata die aku x pnah lupa,
Setiap detik, Setiap saat, aku terkenang kan die,

Kanapa kami terpisah, mgkin sebab keadaan,
Mungkin sebab waktu, mungkin sebab kami x sehaluan,
Tapi sejauh mane pun terpisah darah kita tetap satu,
Dari keturunan yang sama,

Yang aku mohon agar Tuhan satu kan kami semula,
Sebab aku terlalu rindu saat bersama...

A@A

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei