Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Khamis, Disember 19, 2013

KERNA KU BERSEDIA...

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, Disember 19, 2013
Yup bila kita dah bersedia untuk sesuatu yang bakal mendatang,
kita akan dapat rasa kegembiraan dan keseronokan nye,

Sekarang kandungan aku 12 minggu dah,
makna nye dah 3 bulan pun,
Alhamdulillah, aku seronok,
xcited, semangat nak makan ubat,
x mcam y first dlu,
cuma y aku x boleh nak elakkan,
adalah alahan, biasa lah,
semua org pun rasa buka aku je,
teruk dengan x teruk je,
aku dlm ketegori yang x teruk pun,
tapi maybe aku kuat kot kali ni,
semoga sikecil di dalam ni sihat,
abg shahmi pun dah x sbr nak beradik,
(yer ke tidok..??)
he..he... peel nye bukan main skg,
smpi byk kali jg aku hilang sabar ngan perangai die,
tapi rs tu mmg lumrah budak bila nak dapat adik,
die cuma nak tarik perhatian je.
bukan nye ape sgt..

2 ulasan:

Amy on Khamis, Disember 19, 2013 berkata...

miss u pura :)

mizct10 on Isnin, Disember 23, 2013 berkata...

miss u more amy.. (^_^)

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei