Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Khamis, November 25, 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, November 25, 2010


Aku nak sangat tgk citer ni...
tapi masa betul2 tak mengizin kan..
maklum lah suami aku cuti dia tak sama dengan aku..
aku sabtu ahad dia pulak keje shif. hari off tak tentu..
selalu kalau die off aku keje..
Aku suka mengikuti filem ni...
walau pun tak ikot dari awal2 dlu tapi rasa nye kebanyakan filem die aku dah tengok.
memang tak membosankan.. dan memang sesuai sangat dengan jiwa aku ni..

Filem Harry Potter & Deathly Hallows
ni merupan siri yang ke7 dan mgkin siri yang terakhir..
sedih aku dengar...tp filem ni ade 2 part..
harap harap penulis siri novel filem ni JK Rowling akan
menyambung tulisan beliau supaya aku boleh tgk lagi filem Harry Potter ni...
aku suka sangat dengan pelokon utama die Daniel Radcliffe sebagai Harry Potter..
dari die kecil sampai lah dah besar ni.. ms die kecil2 dulu comel sgt kan..

ni kalau tak silap filem yang pertama...
ble dah besar sekarang ni masih cute lagi...


dua lagi pelakon tu ron & hermione
dilakonkan oleh Rupert Grint & Emma Watson

yang ni watak paling jahat sekali dalam cite ni.. name die Voldemort
x tau sape yang lakon kan watak ni.. 
he..he...


tak tahu lagi bila lah boleh tengok cite ni..
masih menunggu dan menunggu...

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei