Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Khamis, November 11, 2010

selamat dapat anak sedara....

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, November 11, 2010
2 November 2010 -
hari tu memang kebetulan aku dan suami tidur rumah ibu mertua ku.
akak kepada suami ku kak tie memang dah sarat mengandung..
tunggu masa je..
pagi tu dalam pukul 4 pagi kalau tak silap kak tie bangun berberapa kali.
berulang alik ketandas..
die kejutkan ibu mertua aku..
dan kami semua ke hospital dalam pukul 6 pagi...
sampai hospital dalam 6.30.
hari tu juga aku kene test lesen..
lepas hantar kak tie dan mak mertua aku.
aku dan suami pergi ke pusat memandu elit.
selepas aku siap test untuk parking n bukit
suami aku bg tau yang kak tie dah
selamat melahir kan seorang bayi lelaki..
comel sangat.. berat die 2.7 kg..
Taniah k.tie ngan suami
untuk aku juga sebab dah lulus ujian memandu...
bakal dapat lesen memandu..he..he..
semalam kak tie dah boleh keluar hospital dah..
"smoga mnjadi anak yang baik dan sihat zahin hafizuddin.....''

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei