Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Isnin, November 29, 2010

kasih ke akhir hayat..

Dicatat oleh mizct10 di Isnin, November 29, 2010
Metro depan hari ni...klik sini
sedih sgt aku baca...


 Ajal maut sume ditgn Tuhan..sekelip mata je Die nak ambil nyawa kita..
baru je beberapa minit hantar isteri kat tempat keje di hempap tunggul pokok
yang dah reput kat tepi jalan..
tgk gmbar tu isteri die mencium mayat suami y berlumuran darah
sebak sgt aku rasa. meratapi permergian insan tersayang.. 
Dalam keadaan y tak di sangkakn..
Aku mohon sgt pada Allah lindungi lah org2 y aku kasihi.
aku takut insan2 y aku syg pergi tanpa sempat aku mohon ampun
atas sume kesilapan aku...


2 ulasan:

Haffiz MohdNoor on Rabu, Disember 01, 2010 berkata...

tumpang sedih juga bila keluar berita kat tv.. :(

mizct10 on Rabu, Disember 01, 2010 berkata...

tu lah..thanks coz sudi singgah..

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei