Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Isnin, November 29, 2010

Membeli

Dicatat oleh mizct10 di Isnin, November 29, 2010
Hari jumaat biasalah masa rehat lebih panjang dari biasa..
kat ofis aku rehat dari pukul 12.30 hingga 2.45..
slalu nye time rehat cam ni aku akn bersiar lah
untuk mengabis kan masa rehat tu..
jumaat baru ni aku jalan2 kat Kuantan Parade..
masuk lah kat satu kedai buku ni..
ingat nak teman member je sb die nak cari buku ape aku x ingat dah..
sampai je dalam tu aku terpandang lah buku ni....















Baik aku beli kan.. bleh juga usha2 nama anak..
yer lah nak bagi nama anak ni bukan bleh pakai letak je..
cam nak bg nama kucing..kene lah tau maksud die juga..
lgpun buku ni bkan mahal sgt pun..
pastu aku nampak lah plak buku ni...















Doa dan wirid untuk ibu2 mengandung...
sgt sesuai untuk aku kan..aku dah bace juga lah sikit2..
tp baru mukasurat 1&2 je..he..he..
nanti kene baca lagi.. lagi kerap lg bagus...
klu nak membentuk anak ni mmg kene dari dalam perut ag...
skang ni sume die tgh belajar.. ble kuar nanti die praktikan lah..
sb tu org mengandung ni tingkah laku n perbuatan sume kene jg..
cam pesan org tua2 lah.. itu x bleh... ini x bleh...
sume nye bersebab...klu perbuatan y x elok sume kene jauh kan..
takut anak nanti mengikut.. aku ni satu je lagi y x leh nak kawal..
panas baran x bertempat..
dlm sehari tu ade je y aku nak naik angin.. x tau lah knape..
nasib baik suami aku tu sabar je slalu...
harap2 anak nanti ikut die.. x mudah nak marah n mengamuk....

2 ulasan:

kak Erna on Isnin, November 29, 2010 berkata...

salam miz...tima kasih sudi singgah dan salam kenal..
tahniah..kerana sedang menunggu kedatangan cahaya mata..
betul tu..cuba bawak bersabar..akak masa mengandung yang kedua

mizct10 on Isnin, November 29, 2010 berkata...

meacih kak erna..
sy ni mmg sejak kecik susah sgt nak kawal marah..asyik nak naik angin je.. ms mgndung ni lg lah terbawak2 nye..kdg2 kecian jg kat suami sb terpaksa bersabar...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei