Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Selasa, November 30, 2010

Topik Pagi Ni Di Radio Era.

Dicatat oleh mizct10 di Selasa, November 30, 2010
Pagi ni mood mmg kureng ckit...ade je y x kene...
on the way ke tempat keje tu bka lah radie era...
aku ni bkan lah jenis y setia ngat nak dengar satu radio je
klu dalam kete tu mesti nak tukar2 chanel. pg ni topik kat era cam best je.. sal cuti tahunan..maklum lah skang ni kan dah hujung tahun..
DJ era Pak Nil, Ray n Hanif klu x silap lah..
sb aku ni bkn kenal sgt DJ2 ni..Pak Nil tu aku knal lah.memang menghibur kan lah.. dgr cara Pak Nill layan org2 col sronok rasa..macam2 kerenah ade..Ade y cuti byk lagi.. ade y cuti lgsung dah habis.. aznil plak suka wat lawak2 die..x membosan kn langsung.. dr muka aku y ngah mencuka tu sudah kembali ceria..he..he..
sebut sal cuti ni.. korang sume byk ag ke cuti??? aku lgsung x de cuti.. sb aku ni budak baru y x comferm ag.. so mmg x layak de cuti tahunan..sedih kan....Tp x pe.. Tahun depan aku leh cuti 2 bulan.. he..he..
ms tu duk lah puas2 kat umah...

2 ulasan:

kak Erna on Rabu, Disember 01, 2010 berkata...

masa cuti 2 bulan tu..jangan pulak rasa boring ye..jaga diri baik2..ikut pantang larang..biar badan sihat..

mizct10 on Rabu, Disember 01, 2010 berkata...

insyaallah x borink.. sal pantang tu lah x bape tau ngat.. nsib baik mak dekat... tp mak pun sibuk...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei