Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Khamis, Disember 02, 2010

CONTEST MATA PALING MENAWAN

Dicatat oleh mizct10 di Khamis, Disember 02, 2010

Contest mata paling menawan.. menawan ke?? walau pun mata ku x menawan mane tp tetiba je tgk entry dari LAMAN CONTENG MISS LELAYANG rasa cam berminat plak..he..he..
yang empunye contest ni of coz lah x lain x bukan MISS LELAYANG sendiri..
menang ke kalah ke blakang kira.. yang penting rs hati untuk memasuki contest ini bgtu berkobar2.

rasa nye dlm pic ni kot mata ku bleh di kata kan menawan.. rasa2 je lah.. x tau lah pe kate korangkn..
ni asli tau x de adit2 yer..he..he.. (-_-)

menawan x????
Dalm contest ni ade soalan y berbunyi bergini..:
Kenapa anda rasa mata anda menawan???

   Saya rasa mata saya menawan kerana saiz mata saya sesuai kot dgn muka saya.x terlalu kecil n tak terlalu besar. mgkin suami sy terpikat kat saya dari mata ni jg kot.suami ckp dari mata saya pun dia boleh tahu ape isi hati saya. mata saya ni boleh mentafsirkan yang saya ni tgh marah or tgh gembira..tu saja sebab knapa mata saya menawan sekian terima kasih..

boleh ke cam ni???
maaf la sy bru first time join contest xde pengalaman lgsg.....




0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei