Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Rabu, Disember 29, 2010

Ha..!!! Dah Banjir?????

Dicatat oleh mizct10 di Rabu, Disember 29, 2010
Huh.. g keje pagi tadi kene u-turn blk..
sb jalan y slalu aku ikot tu dah d naiki air..
Maksud nye dah banjir la..
takut lah aku nak lalu,takut kg enjin kete mati plak..
ade lah paras lutut kot air tu..
lagi pun aku tgk sume kete pusing aku pun ikut lah..
nasib bek ade jalan lain.. klu x de, x g keje lah aku jawab nye.

Malam smlm hujan lebat sgt, dgn ribut petir nye..
Nasib baik ade adik2 aku teman kan..
Aku ni jenis penakut jg..lemah smgat siot dengar petir bunyi kuat2..
Pagi td g keje pun dlm ketakutan..
Mana x nye hujan mencurah2 tas cermin kete..
Punye lah lebat nye..x bape nampak dah jalan.
Sampi je ofis lega je rasa..
Pas ni nak kene berjuang untuk balik plak..
Hujan pun x berhenti lagi kat luar tu..
Doa kan aku slamat sampai ke rumah blk nanti..
Amin..........

0 ulasan:

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei