Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Rabu, Disember 22, 2010

Menu semalam mmg best..

Dicatat oleh mizct10 di Rabu, Disember 22, 2010
Tetiba teringin sgt nak mkn Gulai lemak ikan keli..
memandangkn emak bz terpaksa lah wat sndiri..
malas lah nak menyusah kan mak..
blk keje smlam g pasar raya jaya gading..
slalu byk ikan keli kat ctu..
tp smlm bleh x de plak..
org Myamar y keje kat ctu ckap x smpai lagi...
ikan patin je y ade..
em hampa ngat rasa..
tetiba cam teringat y setiap hari rabu
ade pasar malam kn kat balok..
pas dah bli barang2 lain.
aku ngn suami pun gerak lah g pasar malam jap..
sampai kat simpang balok tu tgk x de pun payung2 pasar mlm..
x de pasar malam ke?? tgk kereta byk parking kat luar tu..
kami pun tgk kat dlm ckit.. rupa nye pasar malam dah tukar tempat..
dah wat kat dlm ckit..punye lah jauh kene jalan kaki ke tmpat ikan..
smpai melecek kaki aku..susah payah aku nak cari ikan keli ni..
pas tu nak cari santan plak dah abis.. terpaksa lah pkai santan kotak je..
x pe lah janji leh mkn gulai lemak ikan keli..
ciap masak dkt kol 9 dah.. tp best tau.. wlau pun x de org puji..
tp tercapai juga hasrat hati nak mkn..he..he..

2 ulasan:

kak Erna on Khamis, Disember 23, 2010 berkata...

alhamdulillah..sampai hajat nak makan masak lomak..

mizct10 on Khamis, Disember 23, 2010 berkata...

he2 tu lah.. snang wat sndiri jer...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei