Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Isnin, Disember 13, 2010

Memaafkan buat ku tenang

Dicatat oleh mizct10 di Isnin, Disember 13, 2010

kalau ikut kan aku mmg susah nak memaafkan kesilapan org..
tp kali ini memaafkan adalah jalan yg terbaik..
walau pun hati ni terluka.. walau pun 2,3 hari ni hidup ni hiba..
kemaafan je lah yang bleh wat aku tenang..
aku sedar setiap manusia ni tak sempurna..
tak lari dari melakukan kesilapan..
aku pun bukan nya sempurna sgt pada mata org lain..
mgkin atas kesilapan ini wat aku buka mata supaya berhati2 lepas ni..
tapi memaafkan bukan bermaksud aku akn lupa kan sume y trjadi..
pedih tu tetap terasa..luka tu tetap ade...

2 ulasan:

NURUL HIDAYAH on Jumaat, Disember 17, 2010 berkata...

sy tag kak cti...tgk kt post kte ea...hehe

mizct10 on Jumaat, Disember 17, 2010 berkata...

ok...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei