Iklan Nuffnang (sila klik sini)

Followers

Ahad, Disember 12, 2010

Tuhan beri ku kekuatan..

Dicatat oleh mizct10 di Ahad, Disember 12, 2010


Tak tau nak tulis pe.. mood sentap gler...
Entah lah... susah nak cakap..
Harap ade lagi sisa2 kekuatan dlm diri ni..
supaya leh tabah menempuh dugaan y Allah turun kan..
tak minta pun hidup kaya raya.
tak minta pun hidup mewah..
cume harap kan pasangan y setia..
tu pun dah cukup bahagia rasa nye...
kenape ye manusia ni tak penah bersyukur ngn ape yg die ade??
tak penah redo ngn ape y Tuhan anugerah kan..
aku letih sgt...time2 cam ni... suka dgr lagu ni...
moga ade lah y cube mengerti...
"Siapa sebenar nye aku padamu???"
tlg lah bagi jawapan....

"Cuba kau dengar cuba kau cuba
diam bila ku cuba tuk berbicara dengan kamu
pernahkah kau ada bila ku perlu
tuk meluahkan rasa hati
dan bila kau bersuara setia ku mendengar
agar tenang kau merasa

Siapa
sebenarnya aku padamu??
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu

Dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…
padamu...

Cuba kau lihat cuba kau cuba
renung ke mata aku bila ku kaku melihatmu
pernahkah kau ada bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
Dan bila kau perlu setia ku menunggu
agar senang kau merasa

Siapa
sebenarnya aku padamu??
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
 
Dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu...

Maafkan kerana aku tak pernah
terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku"

6 ulasan:

aiDieNa on Ahad, Disember 12, 2010 berkata...

Namo sedeh².. takot lar tengok air mata darah tu.. rileks.. sabar.. ujian dan dugaan tuhan pada setiap manusia tidak sama...

mizct10 on Isnin, Disember 13, 2010 berkata...

meacih aidiena..Tuhan je y tau...
meacih juga sb sudi sggh kat cni...

kak Erna on Isnin, Disember 13, 2010 berkata...

mizct..nsyaallah..jika kita sentiasa ingatkan tuhan..DIA akan berikan kita kekuatan..

NURUL HIDAYAH on Isnin, Disember 13, 2010 berkata...

kak ct...nape ni?xmo sedih2 ye...=)

mizct10 on Isnin, Disember 13, 2010 berkata...

kak erna.. thanks.. harap cam tu lah...

mizct10 on Isnin, Disember 13, 2010 berkata...

yah...x tau lah knape..doa kn akak x sedih2 dah pas ni..smoga akak kuat untuk baby dlm ni...

 

kata ku..impian ku..harapan ku...segalanya dalam ingatan.. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei